Bana hayırlı uğurlu olsun…

Her zaman konum o konumda yapılması gerekenler ile başım derde girmiştir. Örneğin hiçte gülünmeyecek bir ortamda ben salak gibi sıratabilirim. Kendimde eskiden bu yana hep bir tılsımın var olduğunu düşünmüşümdür. Ne varki insan yaşı ilerledikçe ki yaşım çok ta ilerlemedi henüz,  kendinin bu dünya için fazla da önem arz etmediğini anlıyor. Yani sen mi dünya için varsın yoksa dünya mı senin için var anlayamadığın dönem geliyor işte. İşin özü 27 yaşımdayım ve artık kendimle barışmış haldeyim. Kendime sorduğum soruların yanıtlarını artık alabiliyorum. İnanın bana yanıtlar güzel olduğunda daha da mutlu oluyorum. Bugünlük bu kadar.

Bir Cevap Yazın

