Kardeşlerim ve ben

Bugün de diğerleri güzel bir gün olacak galiba.
Ailem ile birlikte yaşamamın ne kadar negatif yönü varsa bir o kadar da pozitif yönü var. Bütün olan biteni bir kenara bırakırsak sırf kardeşlerimin büyümesini izlemek bile bir harika. Gönül tabiki kendi çocuğun olsun istiyor ama sırf çocuk için de evlenilmeye değmez ki kardeşim. Allah büyük laf ettirmesin ama sevemeyeceğim birisiyle asla evlenmeyeceğim. Yıllarca bir insanı sevebilmemin çok büyük bir erdem olduğunu düşündüm ve bunu ne kadar iyi yapabilirsem o kadar da mutlu olacağımı da. Tecrübe hayatın biley taşı. Allah beni, geçmişte ve tabiki bugün yaptığım yanlışlar ve söylediklerim için affetsin. Kalbini kırdığım insanlarda eder inşaalah. Benim kalbmi kıranları da Allah affetsin çünkü ben affettim.
 

Bir Cevap Yazın

