Tanınmak

İnsanın bu dünya da birileri tarafından tatnınması kadar güzel bir şey olamaz bence. Her zaman bir sanatçı olmanın ne kadar olağanüstü bir yetenek gerektirdğini düşünürdüm. Ve hayata dair olan bir kanaatim değişmiş olsa da bu fikrimde en ufak bir değişiklik olmadı. Sanırım bu asla da değişmeyecek. Birilierinin etrafta dolaşıp ahkam kesmeleri kadar beni iğrendiren bir şey olamaz sanırım. Bu sadece sanatçıyım diye gezinen zırtapozlarla ilgili değil normal hayatım da bu tiplerden nefret ediyorum. Yani hep birileri ortaya çıkıp Amerika ‘yı yeniden keşfediyor ben buna tilt oluyor aslında. Son günler de Sinem diye bir kadın şarkıcı var. Şarkılarını çok beğendim umarım çok başarlı olur. Onu ileride de takip edeceğim. Ayrıca söylemeden geçemeyeceğim çok farklı bir güzelliği var. Çok çekici bence.
 
Buıgün de diğer günler gibi stresli ve yorucu geçiyor. Sanırım artık yaptığım işlerden de bıkıp usandım. Hayatın bana getirdeklerini kabul edeli bir hayli zaman oldu ama biraz da şikayetçiyim galiba. Örneğin hayatın beni, dünyada bir daha asla bir başkasını sevemeyeceğimi düşündüğüm kız arkadaşımdan ayrımasından ötürü küskünüm. Ve hiç şüphesiz hala onu seviyorum. Seni seviyorum diyebilmek kadargüzel olan, bunu gerçekten hissedebilmek. Allah her kese böyle bir sevgi nasip eder inşaallah. Ulen yine efkarlandım bugün…Kaderin böylesine yazıklar osssuunnnn.

Bir Cevap Yazın

