Bugüne dair…

Bugün sabah yine her zaman ki gibi http://www.ogame.com.tr sitesine girip gezegenlerimi kontrol ettim. Kahvaltımı yaptıktan sonra Musfata ile biraz sohbet ettik. İş yaşamına ilk başlayacak olması onda hala bir korku yaratıyor sanırım. Geleceğe dair epey konuştuk. Ona aklımdan geçenleri anlattım. Onu çok seviyorum belki kuzenim diye.🙂
Gelecek ile ilgili planlarıma onu dahil etmek istememin sebebi sanırım artık yalnız olma fikri beni üzüyor. İleri de daha sağlıklı bir aile yapısı kurabilmemiz ve daha sevecen bir akrabalık ilişkisi yürütebilmemiz için bizden önceki büyüklerimizin (amca, teyze, yenge vb.) hatalarından ders çıkartmaya çalışıyoruz. Açıkcası birbirimize tahammül etmeyi öğreniyoruz da diyebiliriz. Umarım bir gün beni anlayacaktır gerçi şimdide anladığını söylüyor ama sanırım genç çok toy olduğu için dinliyormuş gibi yapıp yine kendi bildiği doğrular yönünde ilerliyor. Çok daha önceleri benim de yaptığım gibi. Ama ben bir yola girip çıkmaz sokak olduğuun anladığımı ona da anlatmazsam kime anlatbilirim ki. Bu arada Amerika’da yaşayan ve çizgi roman konusunda bir hayli zevkli olan bir kız arkadaşın sitesine baktım. Gerçi dha önce de girmiştim ama gerçekten çok dolu bir insan. Kendi kız kardeşim ya da kız arkadaşımın da aynı özelliklere sahip olmasını dilerim.

Bir Cevap Yazın

