Aynı kadeh, aynı mey.

Elveda meyhaneci,
artık kalamıyorum
bir başkayım bu akşam
sarhoş olamıyorum.
* * *
Aynı kadeh aynı mey, bir tat alamıyorum
Allahım bu nasıl şey, sarhoş olamıyorum…
* * *
Ne gökte ne yerdeyim
bir garip seferdeyim
aşıkmıyım ben neyim
sarhoş olamıyorum.
* * *
Aynı kadeh aynı mey, bir tat alamıyorum
Allahım bu nasıl şey, sarhoş olamıyorum…
 
Yaşamak işte bunun için güzel. Allahım bana yaşattığın şu saniye için bile şükrediyorum. 
 
Sanırım yaşamak için ne kadar güzel değerlerin olduğunu tekrar hatırlamak kadar güzel bir şey olamaz. Hayatımın çok hoş ve tatlı bir haftasını geride bıraktım. Öylesine güzel şeyler yaşadım ki anlatmak çok zor. Şuda bir gerçek anlatmaya kalksam da zaten kelimeler kafi gelmez. Elimdeki kelimeleri bir araya getirip de onlardan bir cümle kurabilsem o da çok anlamsız olurdu. Ama şunu söyleyebilirim sadece Hollanda bu dünyanın bir çok güzelliğini içinde barındırıyor. Gidip görülmesi, keşfedilmesi gereken o kadar çok güzelliği var ki.
 

Bir Cevap Yazın

