Kazım Koyuncuya yürekten sevgilerle

Daha bir kaç hafta önce, çok genç bir yaşta kanser hastalığı yüzünden kaybettiğimiz sevgili Kazım Koyuncu ya Allah Rahmet eylesin yakınlarına ise Allah sabır versin. Mekanı cennet olur inşallah.
Ne kadar üzülsek de Allah sevdiklerini yanına erken alırmış. Bizde buna inanarak kendimizi teselli ediyoruz. Her birimiz bu hayatı bir şekilde yaşıyoruz. Günleri o kadar çabuk ve düşüncesizce harcıyoruz ki. Geride belki bir iki anıdan daha fazla şey bırakmıyoruz bizi sevenlere. Geride bizlere kocaman yüreğini bıraktı Karadeniz rock ‘ının babası.
Bazen öyle bir cümle kurulur ki bu tüm insanlığa ışık tutar. İşte Kazım Koyuncu da böyle bir insan. Onu tanımak için sayfalar dolusu yaşamını okumak, ne yediği, ne giydiğini, nerede yaşadığını bilmek gerekmez. O kadar yakınımızdaki kalbimizde tınılarını hissetmek mümkün. Allah tüm günahlarını affetsin Kazım Koyuncu. Her zaman seni sevgiyle anacağız.
 
 
ben seni sevdiğumu oyy
dünyalara bildurdum
endirdun kaşlaruni
babani babani yedirdun
*  *  *
kız evinun önune oyy
sereceğim kilimi
oldi hayli zamanlar
görmedum görmedum sevdiğumi
*  *  *
en dereye dereye
el dereden daşlari
geçti bizden sevdaluk
al cebu al cebumdan saçlari..
*  *  * 
yaz geldi bahar geldi oyy
açtı yeşil yapraklar
 
ben sana doyamadum ben sana doyamadum
doysun kara topraklar
 
aşkta olduk hepimiz…….

Bir Cevap Yazın

