Cüneyt abinin replikleri :)

Hepimizin çocukluğunun bir döneminde kahramanımız olmadı mı Cüneyt Arkın. Oldu tabi ki daha ilk bıyıklarımızın terlediği dönemde abilerimizin de dolduruşu ile izledik o zaman. Tarih kitaplarındaki ezikliklerimizi, bizim yerimize kahpe bizanslıları döverken yenmedikmi sanki. Kahramandık kitaplarımız da yiğit, cengaver, korkusuz ve haksızlığa uğramış. Ama saraylarda öldürdük tüm padişahlarımızı kimi zaman ailelerini öyle de bir halktık işte. İşte bu ölçüsüzlükten kaçıştı. kurtuluştu bizim için Cüneyt abi. Hangimiz unutabilir surların tepesinden atlamasını. Atlayıp düşerken 10 kişiyi birden dağıtmasını. Genç olduk artık bıyıklarımız traş etmeye başladık derken bu sefer siyah beyaz filmlerde en güzel aşık olduğunu farkettik. Hiç arabesk olmadan o biz erkekleri kıskandıracak yüz güzelliğiyle ve gözleriyle tanıştık Cüneyt abinin. Hala da aklımdadır Filiz Akın ile çevirdiği bir çok film. O güzel bir insan dı. Çapkında ayrıca. Ama onu yermek için değil aşağıda ki replikleri buraya koymamın sebebi. O dönemi hatırlamak tı sadece. Güzel günlerdi o günler iyiliğin enayilik olmadığı, kız ile erkeklerin 2 belki üçüncü şahıslar ile tanıştığı buluştuğu dönemlerdi. Gerçi biz son dönemine yetiştik ama olsun. O dönem abilerime ve ablalarıma

çok mektup taşımıştım.

 

CÜNEYT  ARKIN…(Çocukluğumuzun kahramanı)
 
01 – Kötüler gözyaşı bilmez, gözyaşından sonra da nelerin geleceğini bilemez

02 – Beni seviyor musun Şahin?
-nevet.
-peki sonsuza kadar mesut olabilecek miyiz?
-nayir. once gorevim gelir.

03 – Dünyada en çok neyi özledim biliyomusun?
-neyi?
-anamın tarhana çorbasını.

04 – Noglumun tedavisi icin patronlardan alacagim her kurus rusvet, ulkemde dogan her yavrunun gelecek guzel gunlerini karartan bir lekedir!

05 – Bir daha 16 yerinden daha delicem pis gövdeni

06 – Hoşçakal düşman beldenin yaman güzeli

07 – Nasil kullanmışlar esrar ı?
– nefes çekmişler.

08 – Kör olan Cüneyt Arkın habire daha incesini istediği şeyleri kılıcıyla ortadan ikiye ayırırken,sorar:
-ndaha incee,daha ince bişey getirin
-daha ince bişey kalmadı
-nsaççınınn telidemi yokk

09 – Kahpe bizansın yiğit güzeli..

10 – Ne var bu tren de Cüneytt.
–nnnnneroin!!!…

11 – Evet işte geldik. ama sonumuz meçhul

12 – Bu kim be
    – noel babayim evladim
    – yılbaşinda gel o zaman

13.- hoşgeldiniz babacım
     – noşbulduk oğlum

14 – Ben senin kancik kelleni ödlek bedeninden ayırmaya geldim..

15 – Bana delibaş alyon derler elanora
     – ben öküzbaş alyon diye duymuştum şövalye..yanlış mı söylemişler?

16 – Askerlerinle fahişelerin yerini değiştir öküzbaş alyon, boynuzlu olduğundan sana fahişe kumandanlığı yaraşır

17 – nalevi sen oldurdun..niye oldurdun nalevi!

18 – Bırak, bırak o kızı köpek soyu…

19 – Yerli bir karındesşn Jack olayi vardir ortada. sadece fahiseleri oldurmektedir.
     genc kiz: bu sapik katil ablamdan ne istemis olabilir? neden oldurdu ablami ?
     Cüneyt: senin ablan bir orospuydu!

20 – Arkadaş kim?
     – türk polisinden komser cemil

21 – Polemon gibi bir iblisten senin gibi bir melek nasil türemiş, hayrettir…

22 – Kırk bakireye takmaya, bal yanaktan tatmaya geldim

23 – Şimdi düşünkü bu gezegende çok güzel kadınları var güçlü korkmayan erkeklerden hoşlanıyorlar
      -hmm tamam
      (adam ıslık çalmaya başlar.. düşmanlar gelmektedir)
      -yannış şarkıyı çaldın herhalde baksana kimler geldi …

24 – Yasaları ben yapmadım, onlar için de oy vermedim!

25 – Kahpe bizans! ilk gunden dogru yolu şaşırttı bize!

26 – Bizi bu ninja belasindan ancak türk polisi Murat kurtarabilir.

27 – Adamın kızı morgda ölü ve de anadan doğma yatıyordu..

28 – Cüneyt Arkın yine kördür. bir kavgada biraz hırpalanır. rakibine:
     – yoruldun mu?
     – hayır
       (çota, pata, zbamm falan döver bu) ve:
     – bana cevap verdin, yerini belli ettin.

     az sonra başka biriyle dövüşürken:
     – hiç kör gibi değilsin şahin abi, normal biri gibi dövüşüyosun
     – hamle yaparken çok derin nefes alıyordunn hocamm

29 – Eski polisler buna azrailin sesi derler.

30 – Kör Cüneyt Arkın dağın tepesinde tanrisina !? yakarmaktadir.
"merhameti kılıçtan keskin Allahim, tanriların enbüyüğü rabbim…."
oha,

31 – Kaç kişi düzdü zavallıyı?

     – neden küçük kızlar orospudur..

     – cahille budalanın ne yapacağı belli olmaz

     – sen benim maaşımla yetinmedin.. az kazanıyorum belki ama namusumla, alnımın teriyle kazanıyorum..

32 – Çok kalabalık geliyorlar bunların yerine mini etekli bi kız gelseydi daha iyi olurdu …

33 – Cüneyt yine kördür. 300 metre ötede koşarak kaçan düşmanının ayak seslerini dinler ve salar oku tam topuğuna
-fuyiiittt
-ahhhhh!!!!
-bağırmayacaktın köpek, artık ağzının yerini de biliyorum…
-fuyiitttt

34 – Dünya tehdit altındadır ve bu işi çözebilecek kaynak Amerikalılar tarafından bulunur: türk polisi… cüneyt sevgilisi ile bir tepede buluşarak gizli ve tehlikeli bir göreve gideceğini söyler kız ama evlenecektik hani der… Cüneyt delici bakışlarla
‘ben neyim’ diye sorar
kız bir kerede yanıtlar "Türk polisi’…

35 – Bana hep teneke adamlar rastgeliyor, demek ki sanada kızlar rast gelecek.

36 – Cüneyt abimiz Miyagi san modunda
-vücudundan kurtul..sadece zihin ve ruhunla yaşa..o zaman toprak altında nefes alabilirsin.

hayvandan insana organ naklinide ilk başaran denektir.
-yarın sabah güneş doğana kadar şu kollarımın ucuna iki tane aslan pençesi takacaksın

Bir Cevap Yazın

