Üzerinize yağmur diye hüzün yağmasın…

Ne zamandır düş göremiyorum. Gerçi görsen ne olcak ki. Yaşamın tüm güzellikleri önüne serilmişken ne yapacaksın. Son günlerde kendimi farklı hissediyorum ama bu çok güzel bir farklılık. İnsan doğasını yeniden keşfetmek çok güzel. Yeni tanıdığım bir arkadaşımın yüzünde insani güzelliklerin tüm çıplaklığıyla doğduğu görmekten çok hoşlandım. Hani bazen adını koyamayacağın duyguları yaşar ve bunların peşinden koşmak istersiniz, öyle bir dönemdeyim işte. Her zaman böyle anlarda bazı zorlukların insanın karşısına çıkması kadar olağan bir şeyde yok galiba. Eskiden olsa pek kafaya takar stres bile olurdum. Biliyorum çünkü eski beni de yaşayan da bendim. Umarım benden sıkılıp ürkmez. Uzun bir zaman dan sonra kaybetmekten çok üzüleceğim bir insanla tanışmak çok hoş. Sadık bir dosttan sevgi dolu bir yürek armağan ediyorum sana. Gıcıkkktan sevgilerle..
 
dönmez olsun, dönmez olsun
sensiz bu dünya dönmez olsun.
sönmez olsun, sönmez olsun
içimdeki ateş sönmez olsun. 
 
bu şarkı bizim olsun,
aşkımız sonsuz olsun.
gönlümün pınarın da
adın ceylan olsun.
 
görmez olsun, görmez olsun
sensiz bu gözlerim görmez olsun
sevmez olsun, sevmez olsun
kalbim başkasını sevmez olsun.
 
geçmez olsun, geçmez olsun,
sensiz bu ömrüm olsun
gelmez olsun, gelmez olsun
ayrılık bize gelmez olsun
bu şarkı bizim olsunn.
 
Sanırım haftaya Marmaris’te olacağım. Yusuf kardeşimle karşılıklı saz çalıp türkü söylerken mutlu yusufcuklar olacağız. Karşıma ilk çıkışını hatırlıyorum şimdi. Aslında ilk önce şöyle bir süzüp acaba patron yalakası mı acaba diye düşünmedim değil hani. Şimdi çok iyi arkadşım. Patron yalakası olmadığı için değil benim bunu artık önemsememden sanırım. Zaten öyle de bir insan değil. baki bir dostluk kurulabilecek bir insansın sen Yusuf. Bana yine "Ben Beni" türküsünü çalıcaksın ona göre. Karşılıklı yine ağlaşırız.
Ayrıca gece hayatına musallat etme beni yine.

Bir Cevap Yazın

