Sevgili kardeşim Gökhan’a

Sevgili kardeşim ve canımdan çok sevdiğim kardeşim Gökhan. Benim yazılarımı alıp alıp sağda solda kullanma ki sana şerefsiz demiyeyim. Ama benim canımdan çok sevdiğim kardeşim sen şerefsizsin. :) Şaka şaka. Canımı iste oda senindir.
Eğer bu yaşamıma bir daha da başlama fırsatım olsa emin olduğum şey Gökhanım senin için daha çok şey yapardım. Biliyorum yaşamından mutlusun ve yaşamaktanda. Seni olduğun gibi kabul etmeyi öğrendiğim gün insanları da olduğu gibi kabul etmeyi bana öğretmiş oldun. Farklılıkların güzelliğini seninle kavradım. Sana araba alacam söz şerefsiz. Utanmasan saçma salak şiirlerimide koyarsın sitene.
Son oalrak sana bir gün oturup kalbimden senin için geçenleri yazmak istedim ama anladım gerçek sevgi kelimelere ve onların oluşturduğu cümlelere sığmıyor. Sadece işaret edebiliyor. Ama bir gün biliyorum ki canım kardeşim seni çok mutlu edeceğim. Her zaman olduğun gibi, her zaman olmak istediğin gibi yaşamanı dilerim. Kalbim ve dualarım seninle.
 
Seni sana borçluyum.

3 thoughts on “Sevgili kardeşim Gökhan’a

Bir Cevap Yazın

