Yıllar öncesinden bir mektup…

Sevgili Gökhan,
Öncelikle bana içtenlikle gönderdiğin tüm selam ve mektuplara teşekkür ederim.
Uzun bir aradan sonra seninle bir mektup yolu ile ulaşmış olmak bile beni çok memnun etti.
Bilmelisin ki uzun bir zaman dilimi içerisinde hep sana ne yazmam gerektiği konusunu düşündüm.
 Ziyaretine bile gidemediğim sevgilimi kardeşime ne yazabilirim diye çok düşündüm. Her zaman olduğu gibi
altın niyetine nasihatlarmı versem kardeşime diye kendime çok sordum. Orada yaşamış olduğun
yalnızlığı bizlerde burada aile içerisinde kişisel olarak yaşıyoruz. Hayal falan değil ama biraz
kopukluk var aramızda. Senin eksikliğini duymuyoruz demek inan bana çok yanlış, bir o kadar da acımasızca
olur.
Seni tahmin bile edemeyeceğin kadar çok özledim ve seni hissetiğinden çok ama çok fazla seviyorum bunu bilmeni isterim.
 
15/01/2001
 

Bir Cevap Yazın

