Uzun zaman oldu..

Ne zamandır günlüğe bir şeyler karalamamışım. İçim hasretle dolmuş yahu. Geçtiğimiz hafta Fenerbahçe-Galatasaray maçını izledim tabi ki Gs li olarak. Nasıl desem içimde ne kadar pislik varsa boşalttım. İnsan çok rahatlıyor bağırınca. Bütün takımların taraftarlarına sesleniyorum mutlaka takımınızın stadında maç izlemeye gidin ve bağırın. Gerçi bu yıl Gs nin canlı olarak izlediğim iki maçı oldu ve her ikisinde de yenildik.🙂 Kısmet.
 
Yaşamın kıyısına demir atmış gibi hissettiğim son iki ayı geride bıraktıntan sonra şunu söyleyebilirim. Bazen durmak koşmaktan daha güzel olabiliyor. Hani biraz dinginlik falan güzel oluyor.
 
SEVDİĞİNİ ALAMAYINCA,
İNSAN EVLENDİM DEMEMELİ.        
Dün akşam gözüm bir ara "Şoray Uzun Yolda" programına takıldı. Programa konuk olan yaşlı teyzelerden birinin söylediği maninin son mısraları yukarıdaki sözler. Hani söze mi takılsam yoksa oradaki teyzelerin yaşanmışlığına mı takılsam kararsız kaldım. Kimi zaman yaşamı olduğu gibi kabul edip mutlu olurken kimi zaman olmak istediğim yerde olmak istediğim insanlarlamıyım diye takılıyorum. Çokta üzerinde durmamak gerekir.
 
Birilerine ne kadar dürüst ve ne kadar samimi olduğunuzu göstermenin ne kadar zor olduğunun farkındamısınız. Ben nedense bu durumu yaşamım boyunca çok yaşadım. Hayır sen gidelim dediğinde yanında ki bir arkadaşının bunun altında ne var demesi gibi birini çok severken üzmemeye çabalamanın da çok yanlış anlaşılmalara yol açabileceğini biliyorum artık. Çok sevdiğim bir arkadaşımı kırmamak için çabalarken neredeyse kaybediyordum. Bilmiyorum belki de kaybetmişimdir. Kısmet…
Seni seviyorum Emirdağlı. Kendine iyi bak.
 

Bir Cevap Yazın

