Bundan daha iyi ne anlatabilir ki mesleğimin zerafetini :)

1 – Eğer bizi Kahve Makinasının başında yada sigara molasında yakalarsanız, muhakkak bilgisayarla ilgili bir soru sorun. Bizim dünyada anladığımız tek şey teknolojidir ve molayı sizin sorularınızı yanıtlamak

için verdik. Bilgisayarınızla ilgili soruları e-mail ile ya da telefonla sormak sizde alerji yapıyor.

 

2 – Destek bölümünü aradığınızda karşınıza çıkan mesajı sonuna kadar dinlemeden

    mesaj bırakma seçeneğine gidip, ne istediğinizi kaydediniz. O mesajda bizim izinli olduğumuz

    ve iki gün sonra işe geleceğimiz kaydedilmiş olsa da, siz bunu bilemediğiniz için ertesi gün

    bir üst yetkiliye sorununuzla ilgilenilmediğini belirten şikayet mektubu gönderiniz.

 

3 – Evdeki Telefonunuz hat vermiyorsa, Elektrik vb. sorunlarınız varsa

hemen bizi arayın. 

Biz muhakkak ne olduğunu biliriz.

 

4 – Bizimle bir sorununuzu gidermek için telefonda konuşurken gazete okumaya devam edin.

    Böylece bizim söylediklerimizi yapmazsınız.Ne de olsa, biz kendi

kendimize konuşmayı severiz.

 

5 – Bilgisayar kursuna gidiyorsanız, orada öğrendiklerinizi denemek için kendi bilgisayarınıza ve

    tüm arkadaşlarınızın bilgisayarlarına yeni sürücüler kurun ve sistem ayarları ile oynayın.

    Böylece sistem çalışmaz hale geldiğinde bize gece yarılarına kadar

çalışacak fırsat vermiş olursunuz.

 

6 – Bize kolay kolay teşekkür etmeyin.Ne de olsa biz bu işi severek

yapıyoruz ve bu iş için para alıyoruz.

 

7 – Yeni bir yazılımı sisteminize kurup bir sorun yaşadığınızda,

bilgisayarınıza yeni bir yazılım kurup kurmadığınız sorusuna, kesinlikle kurmadım cevabını veriniz.

Merak etmeyin biz Anlamayız.

 

8 – Eğer farenin (mouse) kablosu sizi çok rahatsız ediyorsa, kablonun bir kısmını monitörün yada

    sistem ünitesinin altına sıkıştırın. Bu kablolar çok dayanıklıdır,

hiç bir şey olmaz, ezilmez.

 

9 – Klavyenizdeki bir tuş çalışmıyorsa veya canınız istedi ise hemen

klavyenin değiştirilmesini talep edin.

    İçecek yada yiyecek döküldükten sonra çalışmayan klavyeyi niye size

vermişler ki ?.

 

10- Sistemi kullanırken "Emin misiniz?" yada "Are you sure?" mesajı aldığınızda,

    ne olduğuna bakmadan Hemen "Evet" yada "Yes" cevabını tıklayın.

Emin olmasaydınız,  o işlemi niye yapmak isteyesiniz ki.

 

11- Daha ucuza daha iyi çözümler varken, Bilgi İşlemin fikrini sormadan

istediğiniz parçaları alıp bilgisayarınıza takın, sorun çıkınca da bizi arayınız merak

etmeyin biz onu da çözeriz.

 

12- İş yerinde kullandığınız bilgisayarınızdaki sistem ayarları gereksiz detaylardır, istediğiniz gibi karıştırabilirsiniz.

    Zaten bu bilgisayar sizin özel malınız değil mi ?

 

13- Küçük büyük Elinize geçen tüm yazılımları bilgisayarınıza yükleyebilirsiniz.

    Şirketteki en hızlı ve en iyi bilgisayar sizinkidir, bir şey olmaz.

Bilgi işlemciler zaten bir şey bilmezler.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s