Göt Kılı

Şimdi bir yanda eğitimsiz, hayat görgüsü bilgisi ortalama, sosyo kültürel yapısı belli, hayattan beklentisi günü karnı tok sırtı pek geçirmek olan bir teyze, diğer yanda ise eğitimli, okumuş, internetle haşır neşir bu bağlamda araştıran sosyo kültürel yapısı “kültürlü” olarak tanımlanabilecek bazı insanlar var. Bu teyzenin hayat amacını az önce söyledim; karnı tok sırtı pek olsun. Bu olsun diye gidip sadece oy atıyor. (He canım makarna doyurup, kömür ısıtıyor) bazılarının amacı ise siyaseten iktidar olmak. Bu uğurda günler ve gecelerce bir eylemin içerisinde sayısız biber gazı cop dayak yiyor. (Bazısının, bazısının da ömrü bu mücadeleyle geçiyor.) Teyzenin bir ömür anca okuduğunu bu bazıları bir günde okuyor.

(Olaya bak simdi) Türkiye Cumhuriyeti tarihi boyunca iktidarı belirleyen oy, teyzenin temsilcisi olduğu kitleden geliyor. Hal böyleyken bu bazıları teyzeye, (Sevdiği lideri övmek için kendi şivesiyle “Biz Tayyibin götünün kılıyık” demesinden dolayı) dangalak, beyinsiz, evde beslenen maymun, penguen, koyun, geri zekalı, makarnacı, kömüre kendini satan, senden anca göt kılı olur diyor. (Dese yine iyi en azından sözdür uçar, bunu sosyal medyada direniş adına yazıyor) Hani yabancı milletten birine söylesen yeminle inanmaz ama bu ülkede ölümü göze alıp iktidar isteyen bazıları iktidarı belirleyen teyzeye iste su saydığım lafları söylüyor. Akla ziyan ama yapıyor.

Şimdi lafın bundan sonrasında daha da söylerim ama bu zeki, kültürlü okumuş yazmış insanlar, kendilerine bunları söyleyene de göt kılı Akp’ci muamelesi yapıyor. (Anap’lıyım ben, yaaa… yok la şaka, bu sistemde herhangi bir partiye oy vermeyi zekama, sistemi değiştirmek için sokaklarda gaz yemeyi de bedenime zul sayıyorum. He canım ot gibi, idiyot gibi yaşıyorum.)

Ama tutamayıp kendimi yine de iyilik için bak buraya yazıyorum; (yok la iyilik için değil, sırf senle eğlenmek için yazıyorum) şeker kardeşim maymunun da zekası kısıtlı ama bak o bile taklit etmeyi akıl edebiliyor. Demokrat partiden beri tüm iktidarlar bu teyzenin gönlünü kazanarak iktidar oluyor, ama sen bu teyzeye hala hakaret ediyorsun. Yani sen harbiden taklit de mi edemiyorsun? (Bunu yapabilmek için maymun zekası bile yetiyor ya la) haa, ben halkıma hakaret etsem de kandıramam… iktidara bu teyzeyi eğiterek ulaşırım diyorsan bak onu da sana söyleyeyim; sen onca okuyup kendini dahi eğitemiyorsun, sence sen şimdi kendinden başka kimi kandırıyorsun?

(İtiraf et hemen klavyeye hareketlendin di mi? Yazma, biliyorum tüm göstericiler onlardan değil. Zaten ben de bunlardan değilim. Ne geliyorsa başımıza hep şunların yüzünden geliyor… Şunlar; yani üç günlük dünya için zavallı çırpınışlarımız)

“Rabbim, gördün kimsede merhamet yok. yine de, sen merhamet et bize…”

S.GENÇ

http://video.uludagsozluk.com/v/g%C3%B6t-k%C4%B1l%C4%B1-videosu-tamam%C4%B1-ve-solcular%C4%B1n-yalan-haberi-83444/

Çoktan yola çıkan gösterici kalemler;

göt kılı olduğunu beyan eden akp’li seçmen teyzeye çağrıdır.

teyzeciğim,

göt kılı olmak istiyorsun. bunu milyonların önünde içtenlikle dile getirdin. lakin bu siyasal yapı seni içinde öğütür.”kıllar doğada çok geç yok olur” diyorsun biliyorum. hatta bana “oğlum bak musa aleyhisselamın denizde boğduğu firavunun da kılları duruyor hala” diyeceksin. o kadarını bilemem.

öncelikle bu parlementer yapıda sen bir başbakanın göt kılı olamazsın. bir kere kadınsın. kadın biri erkek birinin göt kılı olabilir mi? olamaz! bu derecede bir göt kılı olma hevesi türk örf ve ananelerine aykırıdır.

diyelim ki üstün bir siyasi hırs gösterdin ve göt kılı olmak yolunda önündeki tüm engelleri aşma heveslisisin. önce göt kılı aday adayı olman gerekir. daha sonra göt kılı adayı. bütün bunlardan sonra bir kez de meclis huzurunda yemin edeceksin. “kendimi türk milletine adayacağıma, laik ve parlementer sisteme sadık kalacağıma, kaşındırmayacağıma…” şeklinde. bu söz öyle kolay bir söz değil teyzeciğim. yarın bir yoldan çıkarsın, başkoyduğun bu yoldan (içe) dönersin. o zaman mazallah “kıl dönmesi” lakabı alırsın. bilirsin bu millet lakap takmakta çok ustadır. göt kılı olmak gibi şerefli bir vatan ödevinin yanında “dönme” derlerse mazallah çok yazık olur. necip türk milleti bunu kaldıramaz!

ben sana diyorum ki sen başbakanın göt kılı olma. bağımsız göt kılı ol. dersen ki “evladım, ben ne idüğü belirsiz kitlelerin göt kılı olamam.” olur mu teyzeciğim. bir kere biz millet olarak dini vecibelerimiz gereği tenasül yerlerimizin kıllarını bir arpa boyu kesmekle mükellefiz, lakin senin de çok doğru gözlemlediğin gibi kimse göt kılına dokunmaz. süper dokunulmaz olursun. gel sen iktidarın görkemine kapılma, gün gelir devrik göt kılı olursun ki, bu bir göt kılına yakışmaz. devrik göt kılı olmaz! bu sebeple sen bir kişiyle siyasi kariyerini gölgeleme, milyonların göt kılı ol. biz de seni ayakta alkışlayalım. oturursak ezilebilirsin çünkü. mazallah.

gel sen beni dinle teyzeciğim. ben sana göt kılı olma demiyorum hobi olarak yine ol.

http://eksisozluk.com/got-kili-olma-demiyorum-hobi-olarak-yine-ol–3882715

3 thoughts on “Göt Kılı

  1. önder dedi ki:

    çok güldüm çok eğlendim allah sizden razı olsun 20 gün sonra ilk defa güldüm bu saçma kadına meğer bazıları makarna ve kömür için adamın göt kıllarıymış ehuehuehuehu muhahahaha🙂 allah sizi bildiği gibi yapsın

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s