‘Occupy London’ çadırında tecavüz iddiası

'Occupy London' çadırında tecavüz iddiası

“Anonymous İngiltere”nin lideri olduğu öne sürülen Malcolm Blackman isimli hacker’ın, Londra’daki ‘Occupy London’ kampında kalırken bir kadına iki kez tecavüz ettiği iddia edildi. İnternet korsanları grubu Anonymous İngiltere, “Bizim liderimiz yok” açıklaması yaptı.

Londra’daki Old Bailey Ağır Ceza Mahkemesi’nde görülen davada, iddia sahibi kadın, protestocuların Ekim 2011 ile Şubat 2012 tarihleri arasında St. Paul Katedrali’nin dışında kurdukları kampta gerçekleştiğini öne sürdüğü saldırılarla ilgili ifade verdi./_np/1672/19981672.jpg

Güney Londra’da yaşadığını ancak hafta sonları Occupy London kampında kaldığını belirten kadın, “Blackman ile de orada tanıştık. Kendilerini Anonymous İngiltere’nin üyeleri olarak tanıtan bir gruptandı. Liderleri gibi duruyordu. İnsanlar bir şey olduğunda ona dönüp, ‘Bu konuda ne yapalım?’ diye soruyordu” dedi.

İLİŞKİLERİNİ GİZLEMİŞLER
Blackman ile herkesten gizledikleri ilişkilerinin, 2012’nin ilk günlerinde başladığını belirten kadın, 45 yaşındaki İngiliz’in kendisine ilk kez 14 Ocak’ta şiddet uyguladığını iddia etti.

“Çadırda öpüşüyorduk. Sonra ellerimi kabloyla bağlayıp beni zorla yere yatırdı” diyen kadın, “Canımı yaktığını söyledim ama o bundan pek rahatsız değildi. Sadece ‘Bir dahaki sefere şifre kullansak daha iyi olacak’ dedi. Elbiselerimi giydim ve yattığım yerde ağladım.” ifadesini kullandı.

Bu olaydan sonraki iki hafta içindeyse iki kez Blackman tarafından kendisine tecavüz edildiğini öne süren kadın, şöyle konuştu:

“Bir sonraki hafta çadırda uyuyordum. Uyandığımda bana tecavüz ediyordu. Korkmuştum. Birisine söylersem, nasıl tepki verir bilemedim. Kamptaki diğer insanlara sinirlendiğini görmüştüm. Bu yüzden kimseye söyleyemedim ve ertesi hafta bana bir kez daha tecavüz etti.”

Blackman’in her iki tecavüz suçlamasını da reddettiği dava, bugün görülecek duruşmayla devam edecek.

“BİZİM LİDERİMİZ YOK”
Haberin İngiliz basında geniş yer bulmasının ardından Anonymous İngiltere’nin Twitter hesabından yapılan açıklamada şu ifadeler yer aldı:

“Bugün çıkan ‘Anonymous İngiltere’nin lideri’ haberleri hakkında: Biz bir grup değiliz ve liderimiz de yok. Ayrıca ‘Anonymous UK’ bağımsız bir oluşumdur.”

Bir Cevap Yazın

